tirsdag 13. mars 2012

Introduksjoner

En mørk og stormfull aften er det mulig, om enn usannsynlig, at en og annen leser som ikke kjenner meg og mitt forviller seg inn i villnisset som er denne delen av internettet. En introduksjon er dermed på sin plass.
Madvig & Lurius aka Marius og Ludvig (Foto: Camilla Møller) 


Jeg er Marius. Jeg er omtrent førr år gammel, har en vakker samboer som betyr alt for meg, og en (i skrivende stund) 8 måneder gammel sønn som også betyr alt for meg. Nærmere en mammablogg enn det beveger jeg meg ikke.

Jeg har utdannelse innen film og design, og jobber som grafiker og tegner. Jeg har også mange år som frilans illustratør og designer bak meg.

Jeg er nå altså i pappapermisjon, noe jeg skal fortsette med i omtrent 5 måneder til. Har ingenting planlagt, men er innstilt på å se hva som skjer.

Hvorfor skriver jeg?
I utgangspunktet ble denne bloggen startet for familie og venner som er interessert i vår daglige dont. Helt internt blir det nok likevel ikke.

Hva skriver jeg om?
Hovedvekten at innlegg blir vel bilder og historier fra våre eventyr på permisjonens veltrådde stier. Kanskje litt tegninger om lysten kommer over meg (les: hvis han sover). En gang imellom vil jeg ha noe på hjertet og skrive om det. Jeg er ingen ekspert på oppdragelse eller barn, men jeg har mine meninger og de kan være til dels sterke.


Marius Genser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar